Podkarpacka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
Informacja o funkcjonowaniu mechanizmu umożliwiającego sygnalizowanie o potencjalnych nieprawidłowościach lub nadużyciach.
W związku z rozpoczęciem realizacji przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład w Mielcu Projektu „Wsparcie głównych dysponentów Zespołów Ratownictwa Medycznego na realizację działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych nr POIS.09.01.00-00-0384/20″, współfinansowanego ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, uprzejmie informujemy o funkcjonowaniu mechanizmu umożliwiającego sygnalizowanie o potencjalnych nieprawidłowościach lub nadużyciach finansowych, tj. opracowanego i udostępnionego przez Instytucję Zarządzającą narzędzia informatycznego umożliwiającego przekazanie informacji o podejrzeniu wystąpienia nieprawidłowości lub nadużycia finansowego.
W celu zgłoszenia nieprawidłowości należy:
- skorzystać z formularza znajdującego się na stronie internetowej formularz do zgłaszania nieprawidłowości
- wysłać wiadomość na adres e-mail: naduzycia.POIS@miir.gov.pl
Co należy zgłaszać?
Podejrzenie nieprawidłowości, które dotyczą przedstawicieli instytucji wdrażających Program lub podmioty realizujące projekty (np. Beneficjenci).
NIP 817-19-45-415
REGON: 831364262
Adres
ul. Żeromskiego 22,
39-300 Mielec
Numer kontaktowy
17 773 63 01
17 780 05 53
FAX
17 780 05 52
Adres e-mail
pspr@pogotowie-mielec.pl
Facebook-f
Twitter
Google-plus-g